Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

wtorek, 5 czerwca 2012

Kupisz -Wanted

  Western czyli słowo klucz ,które w pokazie Kupisza przejawiało się non stop.Zacznijmy od tego co najbardziej rzucało się w oczy, czyli modelki. Niesamowicie piękne , zgrabne ,muśnięte słońcem dziewczyny w ciuchach prosto z dzikiego zachodu .Następną rzeczą przy ,której stawiam ogromny plus jest  choreografia, a wręcz jej brak. Nonszalanckie przejścia ,cudownych modelek tworzyły efekt niczym z pokazów Victoria  Secret .Pokaz Roberta jak zawsze był bardzo rozbudowany i różnorodny ,  każda modelka wyglądała inaczej. Jedna miała mikro szorty druga zaś rozszywana maxi spódnice, lecz wszystko ,to tworzyło spójną całość. Oby więcej takich kolekcji !
 Myślę  ,że gdybym miała 10 cm więcej i 10 kg mniej ,to bez problemu mogłabym zamykać pokaz Kupisza  w stylizacji z poprzedniego posta haha 
Chciałabym ogromnie podziękować marce E ,bo dzięki niej mogłam brać udział w tym wspaniałym wydarzeniu. Brałam udział naprawdę w wielu konkursach i nigdy nie otrzymałam od organizatorów  tak wiele uwagi oraz troski. Przedstawicielki marki E  oraz Wiktoria stanęły na wysokości zadania.Mam nadzieje ,że będzie mi dane w przyszłości pracować z tak profesjonalna ekipą ! Dziękuje wszystkim dziewczyną za wspaniale spędzony wieczór !




















7 komentarzy:

  1. świetna relacja! bardzo fajnie piszesz , świetnie się ,to czyta! co do pokazu Kupisz-mistrz .

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno, jak ja ci zazdroszczę ! świetna relacja

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, jak ja ci zazdroszczę,ze mogłaś tam byc !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam, widziałam , kolekcja wspaniała .

    OdpowiedzUsuń
  5. po obejrzeniu pokazu pierwsza myśl jaka mi przyszła ,to - VS :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niezle, ale gdzies juz to bylo. Tym razem nie powalil innowacjami ;)

    OdpowiedzUsuń