Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

the xx- angels

Wczoraj chyba przez 4 godziny oglądałam relacje z NYFW co wpędziło mnie w niesamowita depresje. Dlaczego ci wszyscy ludzie mogą tam być, a ja nie ? To takie niesprawiedliwe!
Chociaż jest to po części motywujące, ponieważ teraz będę robić wszystko, aby kiedyś móc tam być. 
Jak na  razie pozostaje mi zadowolić się  FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
 Dobra, czas zejść na ziemię i zacząć ogarniać rzeczy, które są teraz najważniejsze,a mianowicie szkołę. Tylko skończę posta i wracam do nauki, bo jutro sprawdzianik, how sweet. 
Jeszcze tylko 10 miesięcy, dam rade!















Top- H&m sh
Buty-New balance 
Kurtka-sh
spodenki-DIY
bransoletka, zegarek,opaska-allegro
pleack-sh




6 komentarzy:

  1. love that camo jacket, it's super cool...as well as the jewellery and the hairband!

    xoxo
    ____________________________
    urbanrrrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja
    http://fashionandstyleforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo! Bardzo się cieszę,że się podoba !

      Usuń
  3. przejrzałam parę postów z Twojego bloga i jestem pod ważnieniem, masz świetny styl, a t a stylizacja jest moją ulubioną :)

    obserwuje i na pewno będę tu wpadać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Helpful information. Fortunate me I found your web site unintentionally, and I'm shocked why this accident did not happened earlier! I bookmarked it.

    my blog :: Will be Gynexin Effective In opposition to Man Boobs?

    OdpowiedzUsuń